۱۳۰۰ دانشجوی استان مرکزی به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام ۱۳۰۰ دانشجوی استان مرکزی به اردو‌های راهیان نورابراهیم پوراسماعیل، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: عملیات فرهنگی راهیان نور با اعزام ۱۳۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس فرصت مناسبی را برای تقویت کار تشکیلاتی و کادر سازی بسیج فراهم می‌کند.

پوراسماعیل با بیان اینکه حرکت اردو‌های راهیان نور مورد عنایت و تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی است، گفت: اردو‌های راهیان نور یک حرکت با برکتی است که برای مقابله با جنگ نرم از سوی دشمنان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانشجو و نسل چهارم انقلاب اسلامی صورت گرفته است و نیاز است هرساله به تقویت این حرکت انقلابی و فرهنگی بپردازیم.

وی اضافه کرد: ۱۳۰۰ دانشجوی خواهر و برادر از دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان مرکزی به جهت بازدید و زیارت به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و زیارتگاه‌های استان خوزستان به منطقه عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و هدف از اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، انتقال مفاهیم ایثار و شهادت و جهاد به نسل جوان و دانشجو است، زیرا دانشجو مهمترین عنصر مقابله با تهدیدات و آسیب‌هایی است که دشمن برنامه ریزی می‌کند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی با بیان اینکه سیاست‌های تشکیلاتی به دنبال فراهم کردن فرصت مناسب در بستر راهیان نور برای تقویت کار تشکیلاتی و کادر سازی بسیج دانشجویی است ادامه داد: اجرای این عملیات بزرگ به دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی سپرده شده است و بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها به کمک مسئولین دانشگاه در حال اجرای این عملیات هستند.

اعزام راهیان نور از ۱۲ اسفند ماه لغایت ۲۶ اسفند آغاز شده است و دانشجویان با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها می‌توانند در اردوی راهیان نور ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ ر

اعزام کاروان های راهیان نور از استان مرکزی آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.