معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به پایان مهلت دفن زباله‌های پزشکی هفت استان در قزوین گفت: این مدت دیگر تحت هیچ شرایطی تمدید نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند با اشاره به پایان مهلت دفن زباله‌های پزشکی هفت استان در قزوین گفت: از ابتدای سال آینده هیچ زباله پزشکی از سایر استان‌ها برای امحا در این استان پذیرفته نخواهد شد.

فرخزاد در ادامه افزود: با توجه به بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی سال آینده مدیریت پسماند این استان، می‌توان برای اجرای برنامه‌های پیش بینی شده، تلاش بیشتری کرد.

وی اضافه کرد: شهرداری‌های استان باید برای حضور در جلسه بعدی مکان‌های در نظر گرفته شده برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی مناطق تحت مدیریت خود را با رعایت مسایل زیست محیطی اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به طرح جمع آوری زباله و پاکسازی حاشیه راه‌ها از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۲۵ اسفند ماه، گفت: در اجرای چنین طرح‌هایی پیشنهاد می‌شود تا ضمن همکاری و مشارکت دستگاه‌ها در این زمینه، مسئولان فرهنگی برای فرهنگ سازی درباره داشتن محیطی پاک و پاکیزه در جامعه اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار