به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران گفت: با برنامه ریزی انجام شده پیش از شروع دور اول سفرهای نوروزی با کمک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان این توانایی حاصل شده تا رسیدگی و پاسخ به شکایات گردشگران در کمتر از زمان پیش بینی شده انجام شود.
وی با اظهار اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون بیش از ۱۴۰۰ شکایت و اعتراض در کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان مورد بررسی و پاسخ قرار گرفته است، گفت: با افزایش نظارتها امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.
علیمحمدی گفت: با توجه به مشورتی بودن کمیته رسیدگی به شکایات و حضور افراد خبره صنفی در این کمیته آرای صادر شده سال ۹۸ در بالاترین حد استاندارهای کارشناسی بوده است.
انتهای پیام/