ویدئوی تهیه شده توسط یکی از شاهدان عینی اقدام خطرناک یک نوجوان خام در یکی از ایستگاه‌های قطار انگلیس را نشان می‌دهد.

اقدام خطرناک نوجوان خام در ایستگاه قطار! +فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک پسر نوجوان در یکی از ایستگاه‌های قطار انگلیس را به تصویر می‌کشد. این ویدئو این پسر ۱۱ ساله را در حالی که در عقب یک قطار آویزان شده است نشان می‌دهد. این ویدئو در بعد از ظهر روز شنبه و توسط یک شاهد عینی در ایستگاه قطار Barlow Moor Road در چورلتون انگلیس تهیه شده است.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این پسر نوجوان از قطاری که در حال ترک ایستگاه است به پایین می‌پرد. " کلر مک گوری" اهل استرتفورد انگلیس در ساعت ۳:۲۰ دقیقه بعدظهر در ایستگاه قطار حضور داشت که این صحنه تکان دهنده در مقابل چشمان او رخ داد. بنا بر گفته او این نوجوان به همراه دو نفر دیگر از دوستانش اقدام به این عمل خطرناک کرده بودند.

او در این باره گفت: "این سه نوجوان پس از توقف قطار در ایستگاه از پشت آن به پایین پریدند و پیاده شدند. آنها ۱۰ تا ۱۲ ساله به نظر می‌رسیدند. من بلافاصله با تلفن همراهم از آن‌ها فیلم گرفتم. اگر آن‌ها بچه‌ی من بودند حتما علت این اقدام خطرناک را از آن‌ها جویا می‌شدم."

کلر افزود: " تصور کنید قطار ناگهان ترمز کند. بسیار خطرناک خواهد بود. اگر اتفاق ناگواری رخ دهد زندگی راننده قطار و خانواده آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بچه‌های این دوره بسیار بد شده اند. "

همچنین سخنگوی راه آهن انگلیس در مورد این رفتار خطرناک این سه نوجوان گفت: " این نوع رفتار بی پروا از سوی این نوجوانان به سادگی می‌تواند منجر به آسیب جدی یا مرگ آن‌ها شود. من به این سه نوجوان و افرادی که دست به چنین اقدامات خطرناکی می‌زنند توصیه می‌کنم اینچنین به راحتی جان خود را در معرض خطر مرگ قرار ندهند."

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که نوجوان انگلیسی در ایستگاه قطار رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.