مدیران صنعت گردشگری ژاپن با مسئولان استان کرمان برای یافتن راهکار مناسب جهت افزایش گردشگر در استان کرمان نشستی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیاوشی رئیس کمیسیون گردشگری اتای بازرگانی کرمان گفت :گروه گردشگری ژاپن  از روز شنبه ۱۱ اسفند ماه وارد کرمان شده ، به شهداد ،ماهان وبم سفر کرده اند و امروز باغ فتح آباد را می‌بینند و بعد از آن از استان خارج می شوند.

رحمانی نماینده و راهنمای گردشگری ژاپن در دیدار مدیران صنعت گردشگری از ژاپن  ضمن قدردانی از تمام ارگان‌ها گفت:۲  آژانس  و ۱۲ تور این کشور در کرمان و زاهدان فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد : تلاش شده تا گردشگران ژاپنی به استان کرمان سفر کنند این روابط مهم و می‌تواند باعث گسترش همکاری شود همچنین بزرگترین شبکه تلویزیونی ژاپن قرار  است از شهداد کرمان فیلمبرداری کند .

رحمانی با اشاره به اینکه چند راهکار برای جذب گردشگر در استان کرمان داریم افزود: خدمات بین راهی کمی وجود دارد و نیاز است این مکان ها در فاصله مکانی کمتر ساخته شود تا گردشگران  با آسایش بیشتری  به این منطقه سفر کنند.

وی در مورد کنار صندل هم گفت: نیاز است برای شب نور پردازی شود و می تواند این منطقه به عنوان میراث جهانی معرفی شود به علاوه اینکه قنات هایی مثل قنات جوپار باید سنتی سازی شود و قنات ها پنل داشته باشند.

امامی نماینده گردشگری ایران در ژاپن معرفی کرمان را برای تغییر لِوِل (سطح )موثر دانست و از مدیران آژانس‌ها خواست با تهیه نامه و یا گزارش برای تغییر لول استان کرمان تلاش کنند.

فدایی استاندار کرمان نیز اظهار امیدواری کرد : حضور مدیران آژانس‌ها در کرمان شروع خوبی برای تقویت گردشگران این کشور به این استان شود.

وی افزود: پیشنهاداتی را که مدیران آژانس‌ها درباره آشنایی با کرمان مطرح کردند، دنبال می‌کنیم.

فدایی بیان داشت: سعی می‌کنیم مسائل مربوط به پرواز، امکانات و تعییر لول(سطح) را حل کنیم.

وی گفت: ما فکر می‌کنیم قبل از تغییر لول بهتر است این ارتباط در حد کم نیز وجود داشته باشد و وقتی لول(سطح) تغییر کرد، گسترش یابد.

وی افزود: امیدواریم که این افراد بتوانند بقیه مناطق استان را ببینند و بتوانند این مسائل پیگیری شود.

استاندار کرمان حضور مسئولان وزارت خارجه را برای تغییر لول(سطح) موثر عنوان کرد.

مدیران آژانس‌ها نیز به بیان ویژگی ستاره‌های آسمان کرمان و خواستار بیان داستان‌های حرفه‌ای درباره آن ها، توجه به مهمان نوازی مردمان ایران، تبلیغ بیشتر و انجام کار عکسبرداری و ارائه به مشتری برای جذب گردشگر را مثبت عنوان کردند و برای تغییر لول(سطح) استان کرمان پیشنهاداتی ارائه دادند و در این باره با هم همفکری کردند و گفتند علاقمندیم کرمان در برنامه‌های ما قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

رایزنی برای جذب گردشگر به کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار