به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با نزدیک شدن سال نو چهره شهر تهران با تبلیغاتی متنوع و گسترده دگرگون شده است. این روزها هر چند قدمی که برمیداریم میتوانیم بنرهای تبلیغاتی بزرگی را با سیمای خوانندگان مختلف در سطح شهر ببینیم. در روزهایی که حال اقتصاد کشورمان خوب نیست و تامین برخی از مایحتاج زندگی سخت شده است این تبلیغات بیشتر از هر زمان دیگری به چشم میآید.
محمدرضا رهبرپور دكترای حقوق جزا و جرمشناسی و عضو هيات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تحلیل جالبی از ترافیک اجرای کنسرت در تهران در حساب کاربری شخصی خود ارائه داده و نوشته است:
«اين روزها هرچه به پایان اسفندماه نزدیک میشویم، ترافيک اجرای كنسرت درتهران سنگینتر میشود؛
باری در این واپسین روزهای سال ۹۷، هزینه سفرهای خارجیی این قشر فرهیخته در تعطیلات نوروزی، باید تامین شود!».
انتهای پیام/