خیران استان قزوین در جشن گلریزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به مددجویان کمیته امداد اهدا کردند.

کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی خیران به مددجویان کمیته امداد قزوینمومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: در مراسم جشن گلریزان که شب گذشته با شرکت ۳۰۰ خیر در قزوین برگزار شد، در آستانه سال نو و جشن نیکوکاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به مددجویان کمیته امداد جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین ۴۰۰ هزار خانوار زندگی می‌کنند که از این تعداد ۱۷۰ هزار خانوار به طور مستمر از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان کمک می‌کنند.

مجید مومنی افزود: در حال حاضر خیران و نیکوکاران استان قزوین در کمک رسانی به معیشت و توانمندسازی ۲۹ هزار و ۱۹۶ خانوار از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین، همکاری دارند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این ساخت هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی هم از محل کمک‌های این خیران در دستور کار است که تاکنون ۲۵۰ واحد در حال اتمام و مابقی هم در حال احداث است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود در نخست سال ۹۸ واحد‌های مسکونی به مدجویان فاقد مسکن تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۲۰۱ حامی از هزار و ۶۵۲ یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و پتج هزار و ۵۴۴ حامی در قالب طرح محسنین به فرزندان تحت حمایت این نهاد، کمک می‌کنند.

وی یادآورشد: جشن نیکوکاری از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه با شعار "عیدی برای همه" در سراسر استان برگزار می‌شود که خیران نیکوکار علاوه بر پایگاه‌های در نظر گرفته شده، از طریق کد# ۰۲۸*۸۸۷۷* هم می‌توانند در این کار خداپسندانه سهیم شوند.
انتهای پیام/گ

یک میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک خیران استان به مددجویان کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار