شهردار گرگان از بهره برداری و کلنگ زنی 22 طرح در شهر گرگان با اعتبار 20 میلیارد تومان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  عبدالرضا داد بود شهردار گرگان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر شهرداری گرگان گفت: به مناسب ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، ۴۰ طرح در دستور کار قرار دارد که هدف از اجرای این طرح‌ها افزایش خدمات و ارتقای سرانه‌های شهری است و فردا ۲۲ طرح در این شهر رونمایی، کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

داد بود افزو د: طرح‌های متعددی مانند مانند پیاده راه النگ دره، راه اندازی اپلیکشن شهریار با هدف معرفی مشکلات شهری، خرید ماشین‌های برقی و ۲۰ دستگاه اتوبوس اجرایی شد.

وی همچنین در مورد طرح باز آفرینی میدان بسیج گفت: بخشی از این طرح آزاد سازی مسیر ۶۰ متری افسران بود که به پایان رسید و طرح‌های عمرانی در این مسیر در حال اجراست و همچنین اتصال این مسیر به کمربندی براساس طرح جامع حمل و نقل ترافیک تقاطع غیر همسطح نیز آغاز شده است و درسال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

شهردار گرگان نیز در مورد پارک‌های بازی گفت: در مجموع ۴۰ پارک بازی در محلات مختلف شهردار نظر گرفته شده است که تا پایان سال ۱۴ مورد آن به بهره برداری می‌رسد.

وی در مورد توسعه ورزش و اهمیت این موضوع برای افراد جامعه به ویژه جوانان گفت::ایستگاه تندرستی با ۱۱۰ دستگاه در فاز اول، پیست موتور سواری در زمین‌های کریم آباد به مساحت ۱.۲ هکتار و با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان فردا به بهره برداری می‌رسد وهمچنین پیست اتومبیل رانی در مریم آباد به مساحت ۵ هکتار کلنگ زنی و در سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

داد بود همچنین در مورد دیگر طرح‌ها افزود: پارک تخصصی پارکور، پارک مسکن مهر سعد آباد، آبشارمصنوعی نهار خوران، باغ مزار استاد لطفی در فاز اول با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ومرمت خانه دارویی دارویی به بهره برداری می‌رسد.

شهردار گرگان در این نشست خبری در مورد دو طرحی که تا پایان سال اجرایی خواهند شد گفت: یکی از طرح‌ها تبدیل چهارشنبه بازار به یک مرکز رفاهی، تجاری و فرهنگی با سرمایه گذاری حدودا ۲۵۰ میلیارد تومانی وانتقال آن به ابتدای جاده سعد آباد است و دیگری طراحی پارک تفریحات، سرگرمی و مدرن که به اتمام رسیده است، با فراخوان ارائه شده سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی می‌شود.

وی در مورد طرح استقبال از بهار هم گفت:در بخش‌های مختلف زیربنایی و ترمیم، و فرهنگی و ایجاد کمپ نوروزی برای مسافران در نظر گرفته شده است و بخشی از آن در حال اجراست.

وی در مورد طرح ۶۰۲ هکتاری ناهارخوران هم گفت: براساس مشاوره شهرداری این طرح در حال بررسی و تصویب است که بخشی از این طرح اجرای تله کابین و ارائه خدمات و استقرار و اسکان مردم است.

دادبود افزود: برای سال ۹۸ ایجاد پارک تخصصی مانند پارک امید به زندگی، گل، فرهنگ و هنر، معلولین، واقعیت مجازی در نظر دارد که که پارک پارکور فردا به بهره برداری می‌رسد. وی در پایان افزود: بودجه شهرداری گرگان در سال ۹۷، ۲۵۰ میلیارد تومان است که تاپیان سال محقق خواهد شد و برای سال آینده ۳۰۰ میلیارد تومان به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است.

انتهای پیام /گ
 
 

صحبت های شهردار گرگان در نشست خبری با اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.