سید عزت الله ضرغامی‏ رییس سابق سازمان صدا و سیما با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش نسبت به ماجرای نظرسنجی جنجالی برنامه نود و مسابقه برنده باش واکنش نشان داد.

واکنش ضرغامی به ماجرای نظرسنجی جنجالی برنامه نود و برنده باش +تصویر

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق روال چند سال اخیر صدا و سیما اقدام به برگزاری نظرسنجی، برای شناخت برترین برنامه‌ها و برترین مجریان و ... خود در انتهای سال کرده است تا برای برنامه‌سازان خود، فضایی رقابتی و انگیزشی را ایجاد کند.

از زمان مرسوم شدن این اتفاق در صدا و سیما، عادل فردوسی‌پور و برنامه نود، عنوان برترین برنامه پربیننده و برترین مجری سال شبکه سه را از آن خود کرده‌اند تا اینکه سوپراستار بزرگ سینمای ایران محمدرضا گلزار برای اولین بار در شبکه‌های تلویزیونی حاضر شد و چشمان بینندگان را به خود دوخت و در این نظرسنجی از عادل پیشی گرفت.

پس از این اتفاق ادعاهای باورنکردنی و بسیار عجیبی مبنی بر جهت دهی صدا و سیما در آراء مخاطبین با انتشار برخی اسناد مطرح شد که سبب شد این ماجرا در دست بررسی قرار گیرد.

سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و  ‏رییس سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار توییتی در صفحه شخصی اش در این خصوص نوشت:

«فردوسی پور و گلزار را همه دوست دارند. اینکه کدام برنامه موفق‌تر است، به جامعه مخاطبین آنان برمی‌گردد. تقدم و تاخر مجازی آنان، نباید دو قطبی کاذب ایجاد کند. عادل و محمدرضا، می‌توانند زیباترین قضاوت‌ها را نسبت به یکدیگر، تقدیم هوادارانشان کنند.»

واکنش ضرغامی به ماجرای نظرسنجی جنجالی برنامه نود و برنده باش +تصویر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
ببینیم کی از این اتفاق سود میبره...
آیا واقعا برنده کردن یه برنامه نسبت به برنامه دیگه هدف بوده؟! خوب چرا باید به این طرز باشه که پیامک به من فرستاده بشه که تو به فلانی رای دادی؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
عادل هم در کمال جوونمردی سکوت کرده!!! خسته نباشید دلاور قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
خسته نباشید دلاور قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
نظر سنجی پیامکی و ستاره ای ملاک خوبی نیست. چون همه شرکت نمی کنند. همون نظرسنجی های خود صدا و سیما که میرن حضوری میپرسند دقیق تره. چون جامعه آماری فراگیرتری داره نه یه نمونه خاص پیامک زن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
واقعا برخی طرفداران عادل نباید انقدر بچگی کنند. اختلال و هک کردن هم مهمه بدونیم کار کی هست چون می تونستند پیامک رو قطع کنند ولی از قصد نکردن تا به ضرر گلزار مثلا تموم شه. بچه بازی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
کی گفته
آخرین اخبار