سخنگوی وزارت کشور، از اختصاص بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال به استان چهارمحال و بختیاری برای جبران و پیشگیری از خسارت سیل خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، سید سلمان سامانی سخنگو و قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها گفت: با تصویب هیئت وزیران، بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال به منظور جبران خسارت و بازسازی واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل و اجرای پروژه‌های پیشگیرانه، به این استان اختصاص یافت.

وی افزود: پیرو این مصوبه، اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال از محل منابع ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور در اختیار دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد.
 
سامانی اضافه کرد: همچنین مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت توسط بانک مرکزی از طریق بانک‌های عامل با معرفی استانداری بین آسیب دیدگان ناشی از سیل و آبگرفتگی در استان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این مصوبه جهت اجرا به وزارت کشور، وزارت اقتصاد، وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی ابلاغ شده است.
 
انتهای پیام/خ

خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.