رئیس هیئت کشتی استان چهار محال و بختیاری گفت: اداره شدن فدراسیون کشتی در مدت طولانی توسط سرپرست زیبنده ورزش ملی کشور نیست.

محمد مسعودی رئیس هیئت کشتی استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: مجمع فدراسیون کشتی معتقد است این وزارتخانه در رابطه با برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها باید از اساسنامه فدراسیون کشتی تمکین کند و در این اساسنامه به تعیین رئیس فدراسیون حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه تاکید شده است.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم که وزارت ورزش و جوانان چه سیاست و راهبری را در رابطه با کشتی تعریف و یا دنبال می‌کند، ولی با سرپرست اداره شدن فدراسیون، زیبنده ورزش اول و ملی کشورمان نیست و اگر فدراسیون همچنان بلاتکلیف باشد به طور حتم این ورزش در المپیک توکیو آسیب جدی می‌بیند.

رئیس هیئت کشتی استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: مجمع فدراسیون کشتی یکی از معدود مجامعی است که مستقل است و با توجه به اساسنامه فدراسیون کشتی دولت می‌تواند کمترین دخالت را در آن داشته باشد و همه باید طبق اساسنامه عمل کنیم.

مسعودی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که تعلل وزارت ورزش و جوانان و جوانان برای برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون، برای خریدن زمان است تا شخصی که در آینده رییس فدارسیون می‌شود با توجه به اینکه وزارت بودجه لازم را به فدراسیون‌ها می‌دهد در هماهنگی کامل با این وزارتخانه باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع امیدوارم که وزارت ورزش هر چه سریعتر انتخابات را برگزار کند تا کشتی مسیر خود را برای حضور موفق در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

نصیری: در جام جهانی نتایج گذشته را جبران می‌کنم/ تنها درآمدم، از لیگ کشتی است

ادامه بلاتکلیفی در فدراسیون کشتی/ وزارت ورزش به دنبال گزینه مورد نظر خود است؟

نوری: روی یک غافلگیری مدال جهانی را از دست دادم/ به دنبال جبران هستم


انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت کشتی استان چهار محال و بختیاری درباره انتخابات فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار