رئیس کمیته امداد امام خمینی فهرج با گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از اجرای ۸۳ طرح اشتغالزایی در فهرج خبرداد .

اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر از مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رکن آبادی رئیس کمیته امداد  فهرج با گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از اجرای ۸۳ طرح اشتغالزایی در فهرج خبرداد و گفت: این طرح‌ها در زمینه صنفی، صنعتی، کشاورزی، باغداری، صنایع دستی، قالی بافی و دامپروری اجرا شده که برای اجرای آن‌ها ۲۰ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال از اعتبارات کمیته امداد امام خمینی و تسهیلات بانکی هزینه شده است که برای قریب به ۲۰۰ نفر از مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه اشتغالزایی شده است .

وی همچنین از آموزش ۱۹۵ نفر در رشته‌های قالی بافی، گلسازی و مهارات اشتغال خبرداد و گفت: برای اموزش مددجویان اعتباری بالغ بر ۴۳۲ میلیون ریال هزینه شده است.

رکن آبادی در ادامه از خودکفایی ۶۹ خانوار مددجو کمیته امداد خبرداد و گفت: در زمینه فرهنگی با ۲ هزارو ۵۴۶ خدمت در زمینه‌های آگاه سازی و آموزش خانواده، طرح فلاح، حفظ و روخوانی قرآن، صحیح خوانی نماز و احکام، اردو‌های زیارتی در قالب شوق زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و شیراز، اردو‌های آموزشی و تربیتی راهیان نور، اربعین حسینی، طرح ملی آیات رویش قرآنی با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیون ریال فعالیت نموده است.

وی با اشاره به اقدامات و کمک‌های کمیته امداد در زمینه مسکن مددجویی اظهارداشت: برای تعمیر و بازسازی و تکمیل مسکن نیمه تمام شهری و روستایی، بازسازی سرویس بهداشتی ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/س

خودکفایی ۶۹ خانوار مددجوی کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.