مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۴ روستای شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، خاش، سرباز، فنوج، دلگان و میرجاوه این استان همچنان گرفتار پیامد‌های سیلاب هستند.

۱۲۴ روستای سیستان و بلوچستان همچنان درگیر پیامد سیلاب هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۷۹۱ نفر در قالب ۴۰۵ خانوار از مردم ۱۲۴ روستای شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، خاش، سرباز، فنوج، دلگان و میرجاوه این استان همچنان گرفتار پیامد‌های سیلاب هستند.

رسول راشکی hظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شدید ۱۰ تا ۱۱ اسفند در سراسر سیستان و بلوچستان رودخانه‌های محلی در جنوب استان طغیان کردند و برخی راه‌های ارتباطی بسته و منازل شماری از مردم دچار آبگرفتگی شد.

وی ادامه داد: نیرو‌های امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر سیلاب به چهار هزار و ۹۵۹ آسیب دیده خدمات رسانی و ۲۴۰ خودرو گرفتار سیل را در دلگان رها سازی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: ۱۲۰ تیم در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۴۰۴ دستگاه چادر، هزار و ۵۵۸ تخته پتو، ۷۰۹ تخته موکت، ۳۰ شعله وسایل گرمایشی و هزار و ۹۰۸ کیلوگرم نایلون به همراه مواد غذایی از جمله اقلام توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان بوده است.

راشکی گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر با توجه به اینکه یکی از روستا‌های اطراف زاهدان به طور کامل دچار آبگرفتگی شده بود اقدام به برپایی یک اردوگاه با ۴۰ چادر برای اسکان افراد آسیب دیده کردند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.

انتهای پیام/ع

۱۲۰ تیم در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار