امنیت امروز کشور مرهون وحدت و انسجام اقوام و اقلیت‌های مذهبی

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی در تالش گفت: امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام همه اقوام و اقلیت‌های مذهبی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی امروز در شورای اداری تالش گفت: وحدت وانسجام همه مردم و اقوام با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت کشور را به دنبال دارد.

وی، با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری و کشتار مسلمانان افزود: همکاری و همفکری علمای جهان اسلام برای مقابله با این جنایات ضروری است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی در شورای اداری تالش گفت: همبستگی و تلاش را مهم‌ترین اصل رسیدن به پیروزی در برابر هجمه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها پیشرفت داشته و در دوران حساس تحریم‌نیز با همدلی و همبستگی مردم پیروز است.

حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی، با اشاره به اهمیت وحدت و مشارکت اهل تسنن و تشیع در همه عرصه‌ها تصریح کرد: دولت تلاش می‌کند با ایجاد امکانات مناسب خدمات را مساوی بین اقوام و اقلیت‌ها تقسیم کند.

وی شایسته سالاری را مهمترین رکن سطوح مدیریتی در کشور دانست و گفت: کسانی که با شایعه پراکنی قصد دارند نظام را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را ناامید کنند بدانند مردم با بصیرت اجازه نخواهند داد آب خوش ازگلوی آنان پایین برود.

دستیار ویژه رئیس جمهور  در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی همچنین تصریح کرد: تمام خواسته‌های مردم، توسط فرمانداری، جمع بندی و در اسرع وقت تقدیم رئیس جمهور خواهد شد.

سیدعیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش نیز در این نشست با ارائه گزارشی از موقعیت و مشکلات شهرستان خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای حل مشکل کنار گذر تالش، پل کمربندی، سد لاستیکی و بیمارستان جدید الاحداث تالش شد.

حجت الاسلام والمسلمین امین نقدی، امام جمعه تالش هم مشکلات دامداران، استخدام نیرو برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و جاده اسالم به خلخال را از مشکلات این شهرستان اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی پور امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش هم در این نشست گفت: مردم این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با همدلی و همبستگی در کنار یکدیگر زندگی و کار می‌کنند و این الگو به سایر شهرستان‌های اهل سنت نشین تسریع داده شد.

دستیار ویژه رئیس جمهور قبل از شرکت در شورای اداری برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای تالش رفت.

 

انتهای پیام/م.ع

وحدت و انسجام اقوام و اقلیت‌های مذهبی عامل امنیت امروز کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.