مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طرح نوروزی نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : به منظور ارتقای خدمات رسانی به مسافران، طرح نوروزی نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کرمانشاه اجرا می‌شود و تا پایان سفر‌های نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی گفت : در این طرح درصدد هستیم تا مسافران و رانندگان در مجتمع‌های خدماتی رفاهی از استراحتی کوتاه در عین بهره‌گیری از امکانات لازم برخوردار شوند تا ایمنی سفر‌های نوروزی افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم‌های نظارتی پیش از فرا رسیدن نوروز به طور جدی نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی را در دستور کار قرار می‌دهند تا نواقص احتمالی موجود رفع شود.

وی گفت: اکیپ‌های نظارتی شامل معاونت امور عمرانی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا، رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، رئیس ستاد اقامه نماز استان و رئیس انجمن مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است.

کرمی از وجود ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی شامل پمپ بنزین، نمازخانه و رستوران در سطح استان خبر داد و گفت: در طرح نوروزی نظارت بر این مراکز از رستوران‌ها، پمپ بنزین‌ها، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نحوه ارائه خدمات بازدید به عمل می‌آید .

انتهای پیام/د

ارتقای خدمات رسانی به مسافران

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.