رئیس اتحادیه قنادان اردبیل:

قیمت شیرینی در شب عید امسال در اردبیل افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه قنادان استان اردبیل گفت: قیمت شیرینی در شب عید امسال در اردبیل افزایش نمی‌یابد.

قیمت شیرینی در شب عید امسال در اردبیل افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود ناصری راد، رئیس اتحادیه قنادان استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر افزود: در شرایطی که بازار با کاهش قدرت خرید رو به رو است، عرضه شیرینی در شب عید امسال بدون افزایش قیمت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شیرینی جزو اقلام پرمصرف خانوار‌ها به شمار می‌رود و همچنین با توجه به افزایش قیمت‌ها و پایین آمدن توان اقتصادی خانواده ها، گفت: سعی خواهیم کرد این مشکلات هیچگونه تاثیری بر روی کیفیت و ماندگاری محصولات نداشته باشد.

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی استان اردبیل به بازرسی مستمر فعالیت واحد‌ها در طول ایام عید اشاره کرد و ادامه داد: از سوی اتحادیه قنادان فعالیت واحد‌ها به طور مستمر رصد و بررسی می‌شود و اگر تخلفی صورت گیرد به طور حتم برخورد‌های قانونی صورت خواهد گرفت.

ناصری راد اضافه کرد: با توجه به کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی فروش آجیل در آستانه عید از فعالان این صنف خواستاریم قیمت‌ها را افزایش نداده و با این کار به یاری هموطنان و اقشار ضعیف جامعه بیایند تا سفره‌های هفت سین و بساط پذیرایی عید خالی از شیرینی نباشد.

وی افزود: از تمامی فعالان صنوف مختلف بویژه کسبه و بازاریانی که مایحتاج غذایی مردم را ارائه می‌دهند خواهشمندیم که در ایام عید با باز نگه داشتن مغازه‌های خود باعث رفاه حال بیشتر مسافران شوند.

انتهای پیام/ح

کاهش فروش آجیل در آستانه عید نوروز در اردبیل

برچسب ها: عید نوروز ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.