با حضور رئیس‌جمهور ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با حضور رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های مختلف در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، پروژه قطار گیلان را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این استان اعلام کرد و افزود: امروزه حجم بسیار بالایی از حمل و نقل ریلی و انتقال کالا و مسافر در دنیا به وسیله خطور راه‌آهن انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، با بیان اینکه حمل و نقل ریلی از سایر روش‌های ترانزیت کالا و انتقال مسافر ارزان‌تر است، گفت: ایجاد درآمد ارزی بسیار زیاد برای کشور و استان و تأثیر مستقیم آن بر روی اقتصاد از جمله مزیت‌های گسترش خطوط راه آهن است.

رضا مسرور، کسب ارزش افزوده بیشتر برای کشور و صاحبان کالا‌ها را از جمله دیگر مزیت‌های گسترش راه آهن دانست و افزود: امیدواریم با اهتمام ویژه دولت فاز‌های دوم و سوم پروژه قطار قزوین به رشت هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی گسترش راه آهن به بندرانزلی و بندر کاسپین را بسیار حائز اهمیت اعلام و تصریح کرد: با اجرای راه آهن گیلان و اتصال آن به آستارا کریدور شمال جنوب و کریدور جدید چین - ایران - قزاقستان تکمیل می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

افتتاح ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس‌جمهور در منطقه آزاد انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.