رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری آزمون شفاهی طرح حفظ قرآن کریم ویژه شرکت‌کنندگان اوقاف فردا پنج شنبه، ۱۶ اسفندماه در امامزاده پیر محمد سنندج خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری آزمون شفاهی طرح حفظ قرآن کریم پنج شنبه، ۱۶ اسفندماه در امامزاده پیر محمد سنندج خبر داد و گفت: در این بخش ۱۴۸ نفر از شرکت کنندگان مرحله استانی حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد شرکت کننده ۹۷ نفر بانوان و ۵۱ نفر از آقایان تشکیل می‌دهند، افزود: از این تعداد هفت نفر از بانه، ۲۵ نفر از بیجار، ۶ نفر از سقز، ۷۰ نفر سنندج، هشت نفر از قروه، ۹ نفر از دیواندره، ۲۱ نفر از کامیاران و دو نفر از دهگلان هستند.

محمدی بیان کرد: آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان از ۱۸ تا ۲۲ اسفندماه در دارالقرآن‌های کریم شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که تعداد شرکت کنندگان دانش‌آموز در این مرحله از آزمون هزار و ۶۹۵ نفر است.

وی با اشاره به تعداد آقایان و بانوان دانش‌آموز شرکت‌کننده در این آزمون عنوان کرد: تعداد بانوان شرکت‌کننده در این آزمون هزار و ۲۸۰ نفر و تعداد آقایان ۴۱۵ نفر می‌باشد.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.