کارکنان وظیفه متاهل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به همراه همسران خود با حضور رییس این سازمان مورد قدردانی قرار گرفتند.

کارکنان وظیفه متاهل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تقدیر شدندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کارکنان وظیفه متاهل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه همسران خود با حضور رییس این سازمان مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، این مراسم صبح امروز با حضور جمعی از کارکنان وظیفه متاهل و همسران شان، رئیس و هیات رئیسه سازمان عقیدتی سیاسی و جمعی از کارکنان پایور و وظیفه در سالن همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در این مراسم با اشاره به برگزاری این مراسم برای نخستین بار در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ما دو سرباز داریم. سربازی که در سازمان خدمت می‌کند و همسرانی که زمینه خدمت آن‌ها را فراهم می‌کنند. این همسران، سربازان نظام اسلامی هستند چرا که خدمت با آرامش سربازان متاهل، به خاطر وجود همسران خوب در منزل است.

وی با اشاره به اصل وظیفه شناسی در جامعه اسلامی و پیشبرد درست و کامل امور افزود: وظیفه شناسی بسیار مهم است، خیلی‌ها به وظیفه خود عمل نمی‌کنند. قبل از ما هم افرادی با خدمت خود، نظام اسلامی را حفظ کردند تا ما در آسایش زندگی کنیم. ما وظیفه داریم راه آن‌ها را در ایجاد آسایش و آرامش ادامه دهیم.

نماینده، ولی فقیه در ارتش به چند اصل مهم برای حفظ و تداوم زندگی مشترک یادآور شد: "احترام متقابل زن و شوهر به همدیگر در فضای خانوادگی"، احترام متقابل به بستگان زن و شوهر"، "اظهار محبت"، "توجه به نقاط قوت زوجین و چشم پوشی از کاستی‌ها"، "مقایسه نکردن ظاهر زندگی دیگران با باطن زندگی خود"، "وفاداری به یکدیگر" و "رازداری" چندین اصل مهم در حفظ و تداوم زندگی مشترک است.

بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم به مناسبت ۱۵ اسفند، روز درخت کاری، کارکنان وظیفه متاهل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چندین نهال را در محل این سازمان غرس کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد حسنی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار