مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت : طرح امید به زندگی به منظور تکریم مراجعان سازمان تامین اجتماعی با شعار" نسبت به آینده شما بی‌تفاوت نیستیم"، اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد گورابی مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به طرح امید به زندگی، اظهار داشت: در این طرح که با هدف خدمت‌رسانی بی‌منت به جامعه بیمه شدگان سازمان اجرا شده است شماری از مخاطبان سازمان ضمن استقبال از طرح، دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌هایی را در مقوله طرح امید به زندگی ارائه دادند.

 
وی افزود: اگر بتوانیم در جامعه و سازمان، بیشترین و بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم و با مهربانی و خوشرویی برخورد کنیم امید به زندگی را در درون مردم فعال می‌شود.
 
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم را ناامید کرده است، گفت:: با توجه به فشار اقتصادی در جامعه باید به گونه‌ای عمل کنیم که با ارائه بهترین خدمات بتوانیم گوشه‌ای از این فشار‌ها را بکاهیم و امید به زندگی را درون افراد زنده نگه داریم.
 
وی ادامه داد: کارکنان تامین اجتماعی، آمادگی خود را پیرامون یادگیری مخاطبان سازمان از تمامی سامانه‌های الکترونیک و نصب نرم افزار‌های (اپلیکیشن) سازمان اعلام می‌کنند.
 
انتهای پیام/م 


طرح امید به زندگی برای تکریم مراجعان تامین اجتماعی در اصفهان اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار