همایش و کارگاه آموزشی توجیهی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام حسینی، دادستان عمومی طبس همایش و کارگاه آموزشی توجیهی امر به معروف و نهی از منکر درمورد الزامات قانونی ونحوه برخورد ضابطین دادگستری با هنجارشکنان توضیحاتی ارائه کرد.


حیدری، مسئول آموزش ستاد امر به معروف طبس نیز در این همایش افزود: ۴ ویژگی که اگر در مومنان و جامعه ایمانی وجود داشته باشند آن‌ها را به سعادت می‌رساند صبر کردن، دعوت به صبر، نگهداری و تقوای الهی است.

 

وی یکی از مهمترین انواع امر به معروف در جامعه امروز را، امر به معروف و نهی از منکر در حوزه اقتصادی دانست و افزود: امروز در جامعه و در فضای اقتصادی باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.


حیدری با اشاره به این مطلب که مقام معظم رهبری از سال ۱۳۸۹ تا کنون بالای ۱۵ بار در سخنرانی‌های خود اصطلاح "جنگ اقتصادی"را مطرح کرده اند، بر وظیفه‌ی مردمی و همگانی مردم تاکید کرد و گفت: این مقدار تاکید از سوی مقام ولایت نشاندهنده اهمیت بالای این مسئله است.


وی افزود: در جنگ تحمیلی همین مردم نفر به نفر کار کردند و در نهایت پیروزی حاصل شد، امروز نیز در صحنه جنگ اقتصادی باید همه دست به کار شوند و هیچ کس نقش و اثر خود را نادیده و دست کم نگیرد.

اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در طبس

 

اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در طبس

 

اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در طبس


انتهای پیام/ب


امر به معروف در جنگ اقتصادی نقش سازنده دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.