ویدئویی از واکنش‌های جالب کودکان در لحظه‌ کشتن حیوانات را مشاهده می‌کنید.

واکنش های جالب کودکان در لحظه‌ی کشتن حیوانات +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تماشای کشتن موجود جاندار زیبا و معصومی که تا ساعتی پیش همبازی کودک بوده است، آن هم با حرکاتی که از نگاه کودک و نه بزرگسال، بسیار خشن و غیرطبیعی است، جاری شدن خون از گلوی حیوان و تماشای جان دادنش، قطعاً تجربه‌ای بسیار خشن و غیرقابل تصور برای کودک است.

تجربه نشان داده است برخی کودکان پس از مبهوت شدن در برابر چنین تجربه‌ای، عکس‌العمل‌های شدید از خود نشان داده و حتی به عوارضی همچون لکنت زبان یا شب ادراری و کابوس‌های شبانه مبتلا شده یا اقدام برای تجربه چنین رفتاری با حیوانات دیگر یا همبازی‌ها کرده‌اند.

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که محبت و علاقه کودکان معصوم را به حیوانات اطرافشان به خوبی به تصویر کشیده است. این کودکان معصوم و بی‌گناه ممکن است در آینده به جنایتکاران و آدم‌کشانی چون داعش تبدیل شوند و با تربیت غلط جامعه یا خانواده بر این احساسات پاک سرپوش بگذارند. در این ویدئو واکنش‌های جالب کودکان در لحظه‌ کشتن حیوانات را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دیدنی ، عجیب ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
واقعا لطيف ترين روح انساني مال بچه هاست و اسلام خيلي به لطافت روح اهميت ميده حتي در اسلام اومده كه چوپانا حق ندارن دامهاي خودشونو بكشن و بخورن و بايد دامشونو با داماي ديگران عوض كنن يا بفروشن و يه دام ديگه بخرن و بكشن