رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سازمان پزشکی قانونی در سال حدود ۳ میلیون پرونده را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد شجاعی ،رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری و پزشک قانونی کرمان با اشاره به اینکه کار احداث پروژه ساختمان پزشکی قانونی کرمان از چهار سال و نیم قبل آغاز شده و قریب ۱۳ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است، گفت: با حمایت مدیران استانی به ویژه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای احداث این ساختمان رقمی بالاتر از اعتبار مصوب هزینه شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ساختمان با کیفیت و مناسبی برای پزشکی قانونی در استان کرمان ایجاد شده و نه تنها مرکزیت جنوبشرق بلکه قطبی در تمامی زمینه‌ها است.

شجاعی با اشاره به اینکه سازمان پزشکی قانونی کشور در هر سال قریب به سه میلیون پرونده را با اقدامات علمی و تخصصی پاسخ می‌دهد افزود: پزشکی قانونی با کار‌های علمی و تخصصی و در بسیار از جاها، گره‌ها را باز می‌کنند، زیرا قاضی هر میزان که منابع علمی دقیقی در اختیار داشته باشد بهتر می‌تواند حکم صادر کند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان پزشکی قانونی ایران در سطح دنیا، جزء بهترین‌ها است، گفت: این سازمان در کشور ما ساختاری متمرکز دارد و از نظر پیشرفت‌های علمی و توانمندی علمی نیز رشد بسیار خوبی داشته و در بسیاری از زمینه‌ها مطلب برای گفتن دارد.

شجاعی عنوان کرد: مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کشور در نشست اخیر روسای سازمان‌های پزشکی قانونی دنیا بیش از ۲۰ کار تحقیقاتی خود را ارائه کرد که موجب تعجب همگان شد که با این حجم تحریم‌ها و مشکلات چگونه توانسته ایم این فناوری‌ها را ارائه کرده و این اقدامات را انجام دهیم.

انتهای پیام/ی

افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی کرمان

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.