همایش تبیین فرهنگ شهادت و مدیریت جهادی با حضور مسئولان در اراک برگزار شد.

همایش تبیین فرهنگ شهادت و مدیریت جهادی در اراک /مشاور عالی وزیر دفاع: یکی از مهمترین بخش‌ها قدرت بازدارندگی ماست به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش تبیین فرهنگ شهادت و مدیریت جهادی در آستانه روز شهید با حضور مسئولان و مشاور عالی صنعتی وزیر دفاع در دادگستری استان مرکزی در شهر اراک برگزار شد.

مشاور عالی وزیر دفاع: یکی از مهمترین بخش‌ها قدرت بازدارندگی ماست

سردار عزیزی دلشاد مشاور عالی صنعتی وزیر دفاع در این همایش گفت: امروزه یکی از مهمترین بخش‌ها قدرت بازدارندگی ماست وقدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران مورد رشک دشمنان است.

سردار عزیزی دلشاد افزود: تلاش‌های بسیاری برای محدود کردن این توانایی صورت گرفته و هیچ اثری نداشته، زیرا توان موشکی جمهوری اسلامی ایران متکی به جوانان و خوش استعداد و متعهد کشور جمهوری اسلامی ایران و نقطه قوتی علیه دشمنانی است که قصد تعرض به جمهوری اسلامی ایران و منافع جمهوری اسلامی را داشته باشند.

سردار عزیزی دلشاد افزود: هر آنچه داریم مرهون خون شهداست و اگر نبود فرهنگ شهادت فرهنگ ایثارگری و اعتماد به نصرت الهی جمهوری اسلامی ایران به این جایگاه قوی در منطقه و دنیا نمی‌رسید.

وی ادامه داد:شهدا به ما آموختند که چگونه می‌شود با گذشت و ایثار کشور را حفظ کرد و محققان ما امروزه فرهنگ شهادت را استشمام می‌کنند وانرژی می‌گیرند و با ساخت موشک‌های دفاعی توانستند به موفقیت‌هایی دست یابند.

فرهنگ ایثار شهادت و مدیریت جهادی الگوی کارکنان دستگاه قضایی استان مرکزی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این همایش گفت: بخش شهادت و ایثار و مدیریت جهادی مکمل یکدیگرند و همانطوریکه شهدای ما از جان و از خانواده و آنچه که مورد محبت شان بود گذشتند و با اهدای خون خودشان انقلاب را به ثمر رساندند در قوه قضاییه هم این فرهنگ باید به عنوان سرلوحه و به عنوان یک فرهنگ جهادی مطرح باشد.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: دادگستری استان مرکزی قریب ۵۰ هزار پرونده را تا پایان سال ۹۷ بررسی کرده که این کار در شرایط عادی باشد خیلی زمان بر است، ولی کارکنان دستگاه قضایی استان بایک کار جهادی گذشت و ایثار و تحمل مسئولیت‌ها توانستند این پرونده‌ها را بررسی کنند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: دادگستری ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.