رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از دستگیری ۳ متهم که مدارک فردی را در زاهدان به سرقت برده و از آن‌ها سوء استفاده کرده بودند خبر داد.

دستگیری سارقان مدارک در زاهدانسرهنگ  ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی شکایت مردی مبنی بر سرقت کیف دستی اش موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد کیف دستی شاکی که حامل مدارک شناسایی، وجه نقد، تلفن همراه و کارت‌های سوخت بوده در یکی از بیمارستان‌های زاهدان به سرقت رفته است.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: کارآگاهان زبده پلیس با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی توانستند فردی که از این مدارک سوء استفاده کرده بود را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد که مدارک را از افراد دیگری خریداری کرده است.

وی اظهار داشت: در ادامه با توجه به اعترافات این متهم مأموران پلیس ۲ نفر فروشنده این مدارک را نیز شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی گفت: با اعترافات این متهمان در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سایر مدارک به سرقت رفته نیز کشف و به صاحب آن بازگردانده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در زاهدان

برچسب ها: ناجا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار