نمکی گفت: بخشی زیاد از ۵۰۰ میلیون یورو پرداخت شده و تنها چند درصد به دلیل مشکلات سیستم بیمه اتفاق نیفتاده است.

هفته آینده گزارش کامل جزئیات اختصاص ۵۰۰ میلیون یورو به من داده می‌شود/ برنامه‌ای برای حذف آزمون رشته پرستاری نداریمسعید نمکی وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در گفت‌گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هفته گذشته تیمی را مامور کردیم تا به موضوع پرداخت ۵۰۰ میلیون یوروی بدهی شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی رسیدگی کند که بر اساس گزارش‌های ارسالی مشخص شده که تنها ممکن است چند درصد از این پول به شرکت پخش تعلق نگرفته باشد.

وی افزود: موضوع پرداخت ۵۰۰ میلیون یورو را از سه راه رئیس سازمان غذا و دارو، معاونت توسعه و منابع وزارت کشور و شرکت‌های پخش دارویی پیگیری می‌کنیم؛ خوشبختانه تا امروز توزیع منابع اتفاق افتاده است و چند درصد مابقی که هنوز پرداخت نشده ممکن است به دلیل برخی مشکلات در سیستم بیمه باشد.

نمکی بیان کرد: اواخر هفته آینده تمام گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در زمینه چگونگی اختصاص ۵۰۰ میلیون یورو جهت پرداخت بدهی شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی به من داده می‌شود.

وزیر بهداشت در خصوص برداشتن آزمون رشته پرستاری یادآوری کرد: در مورد حذف آزمون پرستاری تصمیم گرفته نشده و تا به این لحظه گزارشی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور در این خصوص به من ارسال نشده است.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات پرداخت ۵۰۰ میلیون یورو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار