مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از یک تن آلایش دامی فاسد و غیر بهداشتی در تبریز که چرخ کرده می‌شد، کشف شد.

کشف بیش از یک تن آلایش دامی فاسد در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از کشف یک واحد کاملا غیر بهداشتی تولید چرخ کرده خبر داد و گفت: طی گزارش مردمی شخصی در منزل مسکونی خود اقدام به توزیع گوشت غیر بهداشتی کرده و روزانه چندین وانت گوشت فاسد از این مکان تخله و حمل میکند.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش همکاران کشت تعزیرات حکومتی استان بلافاصله به محل فوق اعزام و با هماهنگی‌های صورت گرفته نیروی انتظامی و کارشناسان دامپزشکی نیز حضور یافتند.

یوزباشی گفت: پس از ورود به داخل این واحد که طبقه همکف و پارکینک یک واحد مسکونی بود به مقدار زیادی آلایش دامی تاریخ گذشته و فاسد و کاملا غیربهداشتی کشف شد که در آن مکان تبدیل به گوشت چرخ کرده می‌شد و روانه بازار می‌کردند.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان ادامه داد: به غیر از گوشت‌های چرخ کرده کشف شده سایر آلایش‌های دامی دیگری هم وجود داشت که با نظر کارشناسان دامپزشکی استان آن‌ها نیز فاسد و غیر قابل مصرف بودند.

یوزباشی اظهار داشت: متهم در حیاط خود یک اتاق مخفی دیگری نیز طراحی کرده بود که داخل آن یک یخچال بزرگ قرار داده و قسمتی از کالا‌های فوق را در آنجا نگهداری می‌کرد که با هماهنگی‌های لازم و به دستور رئیس شعبه سیار گشت تعزیرات حکومتی حاضر در صحنه همه آلایش‌های دامی فاسد و چرخ کرده‌ها توسط دامپزشکی استان ضبط شد.

گفتنی است از اول سال جاری تا کنون تعداد ۱۰۵۶ پرونده بهداشتی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و تعداد ۱۰۲۸ پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام/ش

بیش از یک تن آلایش دامی فاسد در تبریزکشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.