کارشناس مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه درایام نوروز برای ارائه خدمات مناسب به بیماران خاص زائر و مجاور بارگاه منور رضوی آمادگی کامل دارد.

ارائه خدمات به بیماران خاص درایام نوروزبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر جواد رجبیان کارشناس مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نزدیک به ۴۲ مرکز دیالیز در مشهد و شهرستان‌ها در بخش دانشگاهی، خصوصی، خیریه و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی آماده ارائه خدمت به زائرین و مجاورین حضرت امام رضا (ع) در مراکز دیالیز هستند بیشترین تمرکز بر مراکز دیالیز اطراف حرم است که آمادگی کامل دارند.

وی تصریح کرد: این مراکز هم اکنون در دو نوبت صبح و عصر فعال هستند و در ایام نوروز نیز به امر خدمات رسانی اقدام خواهند کرد و مجاورین و زائرین در ایام نوروز می‌توانند با این مراکز تماس و نوبت رزرو نمایند.

کارشناس مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: طی یک اطلاعیه به دانشگاه‌های سراسر کشور اسامی و شماره‌های مسئولین مراکز بیماران خاص اعلام شده است علاوه بر این در مبادی ورودی مشهد مقدس نیز نسبت به اطلاع رسانی مکان مراکز ارائه دهنده خدمات اقدام می‌شود.

دکتر رجبیان در خصوص بیماران تالاسمی و هموفیلی افزود: در این ایام کلینیک سرور واقع در خیابان هفده شهریور در دو نوبت صبح و عصر به بیماران تالاسمی و هموفیلی خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به بیماران ام اس نیز ادامه داد: دارو‌های ام اس در سه داروخانه شبانه روزی ۲۲ بهمن، امام و هلال احمر تامین شده است و بیماران با نسخه پزشک متخصص می‌توانند، نسبت به تهیه داروی خود اقدام کنند.

انتهای پیام//ز. م


آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمات به بیماران خاص در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار