شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» در گزارشی از اقدام مقامات آمریکایی مبنی بر جمع آوری اطلاعاتی مخفیانه از خبرنگاران حوزه آمریکای لاتین خبر داد.

گردآوری اطلاعات محرمانه از خبرنگاران حوزه آمریکای لاتین توسط مقامات آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» در گزارشی از اقدام مقامات آمریکایی مبنی بر جمع آوری اطلاعاتی مخفیانه از خبرنگاران حوزه آمریکای لاتین خبر داد. این خبرنگاران موضوع مربوط به مهاجران آمریکای لاتین را که قصد داشتند سال گذشته از مکزیک وارد آمریکا شوند، پیگیری کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، شبکه ان بی سی ۷ که یک شبکه محلی وابسته به شبکه خبری ان بی سی است با اشاره به مستنداتی که از یک منبع وزارت کشور (آمریکا) به دست آمده است، اعلام کرد در برخی موارد، مقامات برای تهیه گزارش، حتی با نشان دادن گذرنامه‌های خود هویتشان را فاش کردند.

پلیس مرزی آمریکا اعلام کرد ده خبرنگار از جمله هفت نفر که ملیت آمریکای شمالی دارند، یک وکیل و ۴۷ آمریکایی دیگر، موضوع مربوط به مهاجران آمریکای لاتینی که قصد داشتند سال گذشته از مکزیک وارد آمریکا شوند را پیگیری کردند.

این در حالی است که سخنگوی پلیس مرزبانی این اطلاعات را تایید نکرده است.

به رغم تلاش‌های دولت ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای جلوگیری از ورود مهاجران غیر قانونی به آمریکا، موجی از مهاجران آمریکایی لاتین به صورت مرتب به این کشور (آمریکا) در حال سرازیر شدن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار