حجت الاسلام والمسلمین خاموشی انتصاب جدید ریاست قوه قضائیه را در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تبریک گفت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، با انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به ریاست جدید قوه قضائیه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدابراهیم رئیسی (دامت افاضاته)

رئیس محترم قوه‌ی قضائیه

حضور شایسته و پرمیمنت حضرتعالی در رأس دستگاه قضایی کشور نویدبخش حرکت‌هایی نوین در جهت گسترش هر چه بیشتر عدالت و مساوات و غنای روزافزون نظام قضا و دادرسی اسلامی در طلیعه‌ی دهه‌ی پنجم انقلاب است، و بی‌تردید، تعالی همه‌جانبه‌ی جامعه‌ی اسلامی در گرو صلابت و سلامت محاکم آن است. در این میان، پشتوانه‌ی دانش فقهی و تجارب فراوان آن دانشمند گرانمایه و در رأس همه، اعتماد و حمایت رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی، سرمایه‌ی عظیمی است که می‌تواند پیکره‌ی بزرگ و حساس تشکیلات قضایی کشور را در شکوفایی عدل و داد توانی تازه ببخشد.

با این امید که در مقام خدمت به مردم و نظام اسلامی در مسئولیت جدید آنچنان‌که زیبنده‌ی گام دوم انقلاب است پیروز و سربلند باشید، انتصاب شایسته‌ی جنابعالی را به سمت ریاست قوه‌ی قضائیه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده دوام عزت و توفیقات روزافزونتان را در مسیر پیش رو از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدمهدی خاموشی

(رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار