مشخصات و تصاویر گوشی جدید شیائومی یعنی ردمی ۷ - Redmi 7 با انتشار فیلمی در فضای مجازی فاش شد.

مشخصات ردمی ۷، گوشی جدید شیائومی فاش شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های شیائومی ردمی نوت ۷ - Xiaomi's Redmi Note 7 و شیائومی ردمی نوت ۷ پرو - Redmi Note 7 Pro به صورت رسمی معرفی شده‌اند، اکنون ما منتظر عضو بعدی خانواده ردمی‌ها هستیم. عوض سوم این خانواده ردمی ۷ - Redmi 7 نام دارد که باید یکی از جذاب‌ترین‌ها باشد. این مسئله را زمانی متوجه شدیم که در سایت TENAA در فرآیند صدور گواهی برای این دستگاه، چند عکس به همراه مشخصات آن به بیرون درز پیدا کرد.

در حال حاضر، این گوشی که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، در یک ویدئو دیده شده است. در ویدئو منتشر شده مشخصات و ظاهر آن مورد بررسی قرار گرفته است که یک بار دیگر مشخصات گوشی بعدی ردمی را تائید می‌کند.

مشخصات ردمی ۷، گوشی جدید شیائومی فاش شد +فیلم

ردمی ۷ دارای پردازنده Snapdragon 632 SoC است. این پردازنده در این مدل خاص با یک رم ۳ گیگاباتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. از آن‌جایی که این دستگاه یکی از محصولات شیائومی است مطمئناً ما باید شاهد نسخه‌های دیگری از آن با میزان رم و حافظه متفاوت باشیم. برای مثال TENAA نسخه‌های دیگری از ردمی ۷ را با ۲/۱۶، ۳/۳۲ و ۴/۶۴ نام برده است.

اما این دستگاه پورت میکرو یو‌اس‌بی دارد و این مسئله بسیار برای ما تعجب برانگیز است. زیرا زمانی که تقریباً همه دستگاه‌ها دارای درگاه یو‌اس‌بی Type C هستند، یک برگشت به عقب برای شیائومی عجیب به نظر می‌رسد. باتری ردمی ۷ دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است. این گوشی در بخش دوربین‌ها هم دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است.

مشخصات ردمی ۷، گوشی جدید شیائومی فاش شد +فیلم

Redmi 7 دارای یک صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰*۷۲۰ و با نسبت تصویر ۱۹: ۹ است. همچنین بر خلاف Note 7 Redmi پشت دستگاه پلاستیکی است و اسکنر اثرانگشت نیز در پشت قرار دارد. قیمت ارزان‌ترین نسخه این دستگاه هم‌اکنون باید ۱۳۴ دلار (۱۱۸ یورو) در نظر گرفته شده باشد. در ادامه ویدئو منتشر شده از این گوشی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

مشخصات ردمی 7

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار