دشمن با بزرگ‌نمایی مشکلات به فکر مأیوس کردن ملت است/مسئولان جهت حل مشکلات مردم عرضه به خرج دهندامام جمعه موقت سمنان گفت: باید هوشیار باشیم که آب به آسیاب دشمنان نریزیم همچنین نباید با زیر سوال بردن مواضع یکدیگر در این شرایط در زمین دشمنان بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه نماز جمعه این هفته سمنان گفت: ما هم معتقد هستیم مشکلات در کشور وجود دارد اما از سوی دیگر هم می‌گوئیم مسئولان برای رفع این مشکلات باید عرضه به خرج دهند.

وی افزود: یکی از مطالبات مردم امروز این است که مسئولان مشکلات جامعه را مدیریت کنند یکی از مسائلی که امروز از بی‌تدبیری مسئولان به وجود آمده همین موضوع صف‌های گوشت است که می‌تواند مشکلات دیگری را نیز به وجود بیاورد لذا از مسئولان می‌خواهیم دراین‌باره تدبیری کنند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به مدیریت موضوع گوشت توسط مسئولان ادامه داد: مسئولان باید از آغاز تا پایان، پروسه توزیع گوشت را مدیریت کنند ما معتقد هستیم که اگر حساسیت، تدبیر و نظارت و مدیریت باشد، کمتر با مشکل مواجه می‌شویم.

حجت الاسلام عبدوس در دیگر بخش سخنان خود، ابراز کرد: این‌که رئیس‌جمهور آمریکا مجبور می‌شود در سکوت وارد عراق شود اما بشار اسد با هشت سال جنگ و سلطه باافتخار به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌آید نشان‌دهنده مجد و عظمت کشور ما است.

امام جمعه موقت سمنان به صرف هزینه میلیاردها دلاری آمریکا برای تسلط بر خاورمیانه که با بن‌بست مواجه شد، اشاره و اظهار کرد: در هفته‌های اخیر، رئیس‌جمهوری آمریکا به جمله‌ای اعتراف کرد که جای تأمل دارد.

عبدوس ادامه داد: رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ما در خاورمیانه، عراق، سوریه و لبنان میلیاردها دلار هزینه کردیم تا بتوانیم بر منطقه مسلط باشیم؛ اما برای ورود به عراق باید چراغ خاموش وارد شویم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ دومشان در خصوص گام انقلاب فرمودند امروز جوانان باید شانه‌های خود را زیر بار مسؤولیت قرار دهند، از تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته بهره گیرند، نگاه و روحیه انقلابی و عمل جهادی را مبنای کار قرار داده و ایران را الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی سازند.

جوانان در امور مدیریتی کشور به کار گرفته شوند

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه ایران اسلامی ۳۶ میلیون جوان زیر ۴۰ سال دارد که همگی سرمایه‌های نظام محسوب می‌شوند، گفت: معتقدیم که جوانان باید در مسیر پیشرفت جامعه قرار گیرند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه باید از این سرمایه ملی به نحو احسن بهره برد، ادامه داد: اکنون حرکت عظیمی در بعد دانش‌های ‌بنیادین و تحولاتی در زمینه‌های متفاوت ایجاد شده و سال به سال شاهد رشد و تکامل در زمینه علمی هستیم.

وی در پایان سخنان خود به ضرورت گرامی داشت ایام مبارک ماه رجب اشاره کرد و افزود: مسئولان استان سمنان باید به خوبی ظرفیت‌ها و شرایط میزبانی از آئین معنوی اعتکاف را فراهم کنند.

انتهای پیام / گ

سخنان حجت الاسلام عبدوس در نماز جمعه این هفته سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.