ایده های برترِ اولین استارتاپ صنایع کوچک و متوسط خراسان جنوبی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ جرجانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در این استارتاپ که طی سه روز گذشته برگزار شد ۱۵۰ نفر ثبت نام کردند که ۵۶ ایده ثبت شد.

وی افزود: در این رویداد تیم آموزشیار با ارائه ایده آموزش تصویری از روی کتاب با گوشی برای آموزش مفاهیم به کودکان ۴ تا ۷ سال موفق به کسب رتبه اول شد.

جرجانی ادامه داد: تیم آژانس من با ارائه ایده اپلیکیشن هماهنگی میان مسافر و راننده برای سرویس دهی در شهر موفق به کسب رتبه دوم و تیم‌های سراچه با ارائه ایده طراحی سامانه برای بازسازی و نوسازی منازل با کمترین زمان و هزینه و همچنین ایده چهل تکه در خصوص تولید کالا‌های متنوع از پارچه‌های دورریختنی مبل سازی‌ها مشترکا موفق به کسب رتبه سوم شدند.

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: همچنین ایده تجربه من در خصوص استفاده از تجارب افراد بازنشسته در سازمان‌ها شایسته سپاس شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان از این ایده‌های برگزیده حمایت‌هایی از جمله کمک در زمینه خدمات زیرساختی مانند تأمین مکان، کمک هزینه بکارگیری یک نیروی انسانی، کمک هزینه خرید رایانه  و آموزش و مشاوره و همچنین کمک هزینه ثبت اختراع و طرح ایده پردازان و حمایت برای تجاری سازی و بازاریابی محصولشان را انجام خواهد داد.

این رویداد با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

پارک علم و فناوری هم شرایط استقرار صاحبان ایده در مرکز رشد پارک علم وفناوری را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ ط ا

شرکت ۱۵۰ نفر در استارتاپ صنایع کوچک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار