جشنواره ملی زمستان بیدار در قیه سویی منطقه نمونه گردشگری سردابه شهرستان اردبیل با حضور پرشور مردم محلی و مسافران و گردشگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جشنواره ملی زمستان بیدار در قیه سویی منطقه نمونه گردشگری سردابه شهرستان اردبیل با حضور پرشور مردم محلی و مسافران و گردشگران برگزار شد.

در این جشنواره اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل، محمد فیضی و صدیف بدری نمایندگان محترم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، بهروز ندایی، معاون استاندار اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی استان و همچنین جواد زنجانی، فرماندار اردبیل حضور داشتند.

فلاحی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این جشنواره با برنامه ریزی بخش خصوصی برگزار شده، تاکید کرد: زمستان بیدار نقشه راهی برای رسیدن به توسعه گردشگری زمستانی در استان اردبیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری زمستانی در استان اردبیل می‌تواند این صنعت را از حالت تک فصلی در استان خارج کند و این هدف اصلی استاندار محترم از تعریف شعار «زمستان بیدار» در اردبیل است.

وی افزود: از تمامی مردم استان درخواست می کنیم تا در جهت رونق گردشگری به مانند سال‌های قبل پذیرایی شایسته‌ای از گردشگران و مسافران در نوروز امسال داشته باشند.

انتهای پیام/ع

توسعه گردشگری زمستانی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.