در مراسمی با حضور امام جمعه یزد از کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد، در این مراسم که با حضور آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد از کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بمناسبت سالگرد تاسیس این اداره تجلیل شد.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم در توصیه‌ای به کارمندان بنیاد شهید گفت: باید به خانواده شهدا و ایثارگران طوری خدمات دهی شود تا خانواده‌ها چهره خدمات را بیشتر حس کنند و خدمات جدید و نوآورانه نیز باید به آن‌ها داده شود.

آیت الله ناصری افزود: باید در زمینه‌های مختلف به ویژه زمینه‌های فرهنگی تلاش کرد و فرزندان این قشر را درگیر کار‌های فرهنگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: برخورد و اخلاق‌ها نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران طوری نباشد که آن‌ها را ناراحت کند و احساس تنهایی کنند بلکه باید به ان‌ها توجه کرد و در بسیاری از مسائل با صبر و بردباری برای رفع مشکلات این قشر تلاش کرد.

آیت الله ناصری اضافه کرد: فرزندان شهدا و جانبازان ما یک لشکر هستند که سرمایه‌های خوبی برای آینده بوده و نباید از نظر فرهنگی رها شوند.

ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید استان نیز در این مراسم گفت: برگزاری یادواره ویادبود‌ها، ساماندهی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و... از مهمترین برنامه‌هایی است که در راستای ترویج ایثار و شهادت توسط بنیادشهید انجام می‌شود.

انتهای پیام/ غ

تجلیل از کارمندان بنیاد شهید استان یزد

برچسب ها: بنیاد شهید ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.