مسئول مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروندگفت: بازدید از جاذبه‌ها و المان‌های گردشگری دفاع مقدس می‌تواند بهترین الگوی ارزشی برای نسل‌های جدید باشد.

سید محمد سیدی مسئول مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گردشگری دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی جوانان کشور دانست که بازدید از آنها می تواند بهترین الگوی ارزشی برای نسل های جدید باشد.

وی همچنین شهرهای آبادان و خرمشهر را از آن جهت که  خط مقدم  جبهه و جنگ بوده اند، دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در این حوزه دانست.

مسئول مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن دعوت از مهمان های نوروزی برای بازدید از این ظرفیت ها افزود: موزه جنگ و باغ موزه دفاع مقدس دو موزه مهم در به تصویر کشیدن ۸سال دفاع مقدس هستند که با حضور در آنها می توان سیری در آن ایام داشت و به خوبی تاریخ جنگ را مشاهده کرد.

سید محمد سیدی ادامه داد: حضور مستقیم در جنگ باعث شده که مناطق بکر و دست نخورده ای از آن دوران نظیر شلمچه، نهر خین، علقمه، یادمان های۱۷۷شهید گمنام، شهدای شیمیایی بهبهان و اتوبوس آسمانی(شهدای دزفول)، بیمارستان فاطمه زهرا(س) چوئبده و…در منطقه داشته باشیم.

با نزدیک شدن به تعطیلات و ایام نوروز هر ساله شاهد حضور گردشگران بسیاری در منطقه هستیم که دیدار از جاذبه های دفاع مقدس همواره یکی از مقاصد اصلی آنها بوده است.

انتهای پیام/ د

بازدیداز جاذبه ها و المان‌های گردشگری دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.