رقابت های فوتسال دانش آموزی ،جوانان پسر استان و دو ومیدانی شهرستان طبس به پایان رسید

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت: رقابت های فوتسال مقطع متوسطه اول استان که به میزبانی شهرستان سرایان به مدت ۴روز برگزار شد،با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

وی افزود:در این دوره از رقابت ها تیم های بیرجند، طبس و سرایان به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

پایان رقابت های دو ومیدانی شهرستان طبس

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: رقابت های دو ومیدانی شهرستان طبس در ۳ رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان زیر۱۵ سال امیر حسین کریمی، ابوالفضل خیالی، روح الله قوسیان در رده سنی جوانان ۱۵ تا ۳۵ سال مهدی آهویی، مهدی کرمانی و محمد حسن به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت:در رده سنی بالای ۳۵ سال اسماعیل خدابخشی، حسن باقرزاده و مهدی اخوان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

پایان رقابت های فوتسال جوانان خراسان جنوبی

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجندگفت: رقابت های فوتسال قهرمانی جوانان پسر استان با حضور ۷ تیم به میزبانی شهرستان طبس آغاز شد و با قهرمانی تیم نخل طلایی طبس به پایان رسید.

وی افزود:در دیدار فینال این دوره از رقابت ها تیم نخل طلایی طبس در دیداری پرگل از سد تیم استخر میثاق درمیان گذشت و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: در دیدار نیمه نهایی این دوره از رقابت ها نیز تیم های شهید پرویز شرفی فردوس با غلبه بر نخل طلایی طبس به عنوان سومی را کسب کرد.

این دوره از رقابت ها از پانزدهم لغایت هفدهم اسفند ماه سال جاری به میزبانی سالن ۵ اردیبهشت طبس برگزار شد.

انتهای پیام / ط ا

پایان رقابت های فوتسال جوانان خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.