رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: در راستای تنظیم بازار تاکنون ۳۲ تن شکر از طریق فروشگاه اتحادیه تعاون روستایی شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد حسن نوابی رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد  اظهار داشت: تاکنون ۳۲ تن شکر سهمیه بروجرد به قیمت هر کیلوگرم ۳۴۰۰ تومان توزیع شده و در صورت تخصیص، سهمیه جدید نیز توضیح خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین طی یک مرحله ۱۰ تن برنج از نوع تایلندی به قیمت هر کیلوگرم ۴۳۰۰ تومان در بروجرد توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد با اشاره به اینکه به دستور استانداری قرار است سهمیه برنج روستایی توزیع شود، بیان کرد: سهم بروجرد ۶۲ تن برنج از دو نوع تایلندی و هومالی است که در روز‌های آینده با هماهنگی بخشداری‌های مرکزی و اشترینان توزیع می‌شود.

نوابی در خصوص توزیع میوه شب عید نیز تاکید کرد: بر اساس سهمیه‌ای که در ستاد تنظیم بازار و در مهرماه امسال پیش‌بینی شد، ۴۲ تن سیب و ۱۳۰ تن پرتقال خریداری شده است.

وی ادامه داد: پس از تعیین قیمت اقلام میوه شب عید توسط کمیته راهبردی لرستان و جانمایی مکان‌های توزیع، عرضه این اقلام در بازار آغاز خواهد شد.

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد تصریح کرد: البته این میزان میوه بخشی از بازار مصرف شهروندان بروجردی در شب عید است که با هدف تنظیم بازار عرضه می‌شود.

نوابی اظهار کرد: کیفیت میوه‌های عرضه شده برای بازار شب عید مطلوب و مناسب بوده و توسط غرفه‌هایی که در مکان‌های مختلف در سطح شهر تعبیه می‌شود، عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/م

توزیع ۳۲ تن شکر در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.