مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ۷۵۰ کلاس درس اردبیل آماده اسکان فرهنگیان مسافر و خدمات‌رسانی به مسافران فرهنگی در تعطیلات عید نوروز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی استقبال از مسافران فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: بیش از 750 کلاس درس اردبیل آماده اسکان فرهنگیان مسافر و خدمات‌رسانی به مسافران فرهنگی در تعطیلات عید نوروز است.

وی تصریح کرد: خدمات‌رسانی مراکز فرهنگی به گردشگران در سه طرح ویژه الف و ب خواهد بود تا بتوانیم رضایت مسافران فرهنگی در اردبیل را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال مراکز خدمات‌رسانی رفاهی و کلاس‌های درس اردبیل در نوروز برای جذب گردشگران و مسافران فرهنگی رضایت همه‌جانبه از خدمات آموزش وپرورش داشته باشند.


ناصری تصریح کرد: بیش از 500 نفر همکاران فرهنگی آموزش‌های لازم را برای استقبال ار گردشگران دیده‌اند و خدمات‌رسانی به گردشگران را مبنای کار قرار داده‌اند و 92 مدرسه در این زمینه مبنای کار قرار داده شده است.

وی بیان کرد: خدمات ویژه در مدارس نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است و از 28 اسفند ماه مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پروش استان آماده استقبال از مسافران فرهنگیان است و در صورت صلاحدید مسافران استانی به مسافران غیرفرهنگی نیز خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

اسکان مسافران فرهنگی در اردبیل

 

برچسب ها: گردشگران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.