تفاهم‌نامه مشترک نهضت سوادآموزی و نهاد کتابخانه‌های عمومی به منظورترویج فرهنگ سوادآموزی منعقد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرپرست معاونت سوادآموزی استان کردستان صبح امروز در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری که با حضور جمعی از کارشناسان کتابخانه‌های عمومی و نهضت سوادآموزی استان برگزارشد،گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک سازمان نهضت سوادآموزی و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این همکاری بین نهضت سوادآموزی و کتابخانه‌های عمومی استان نیز انجام خواهد گرفت.

صدیقه عبداللهی با اشاره به اهداف انعقاد تفاهم‌نامه همکاری یاد شده، افزود: استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی برای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه در بین سوادآموزان استان از جمله اهداف انعقاد تفاهم‌نامه همکای بین کتابخانه‌های عمومی و نهضت سوادآموزی است.

وی کمک به ریشه‌کنی بی‌سوادی و تثبیت آموخته‌های نوسوادان، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم کردن بستر مناسب برای شتاب بخشی به باسوادی و توانمندسازی سوادآموزان را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

سرپرست معاونت نهضت سوادآموزی استان کردستان استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای افزایش باسوادی جامعه هدف را ضروری خواند و بیان کرد: برای کمک به باسوادی افراد بی‌سواد همه باید کمک کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این نشست از آمادگی کامل این نهاد با حوزه سوادآموزی خبر داد و گفت: کتابخانه‌های عمومی استان هرگونه همکاری که لازم باشد با نهضت سوادآموزی استان خواهد داشت.

عبدالملکی اضافه کرد: آشنایی سوادآموزان با فرهنگ مطالعه و یادگیری و ریشه‌کنی بی‌سوادی و گسترش مهارت‌های اجتماعی جامعه رسالتی است که همه باید به آن توجه کنیم.

انتهای پیام/م

توجه به گسترش مهارت های اجتماعی، رسالتی بر دوش همه افراد جامعه

برچسب ها: اشتغال ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.