رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آمادگی این نهاد برای ساخت واحد‌های مسکونی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در شهر مشهد خبر داد.

بافت‌های فرسوده و ناکارآمد مشهد بسیار پیچیده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مشهد گفت: در صورتی که شهرداری‌ها در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری زمین‌هایی را در اختیار بنیاد مسکن قرار دهند، این نهاد برای سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و اجرای پروژه‌های بازآفرینی آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه بافت‌های فرسوده و ناکارآمد مشهد بسیار پیچیده است، تصریح کرد: برای بازآفرینی آن باید با حوصله با این پیچیدگی‌ها مواجهه و راهکار قطعی ارایه کرد.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن تجربه‌های مشترک و خوبی با ستاد ملی بازآفرینی در شهرهایی، چون زاهدان و چابهار دارد و می‌تواند با همکاری این ستاد در احیای بافت‌های ناکارآمد شهری مشهد هم موثر واقع شود.
 
تابش افزود: در صورتی که شهرداری‌ها در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری زمین‌هایی را در اختیار بنیاد مسکن قرار دهند، این نهاد برای سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و اجرای پروژه‌های بازآفرینی آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام//ج.ر
 

آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده مشهد

برچسب ها: مسکن ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.