نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم وداع با دو شهید گمنام گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان زمینه ساز اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، در مراسم وداع با دو شهید گمنام ۱۷ و ۱۸ ساله که شب گذشته در گلزار شهدای رشت برگزار شد، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان زمینه ساز اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی، شهیدان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را الگوی کامل ایمان وخداترسی دانست و برلزوم پیروی از آرمان‌های آنان تاکید کرد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با اشاره به هجمه‌های متعدد غرب به ویژه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی، گفت: دشمن با روش‌های مختلف به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام مقدس اسلامی است و مردم با پیروی از فرامین، ولی فقیه و بصیرت خود توطئه استکبار جهانی را خنثی می‌کنند.

مراسم تشییع با پیکر پاک این دو شهید گمنام صبح امروز از مقابل سپاه ناحیه مرکزی شهر رشت تا میدان فرهنگ برگزار و بعد از اقامه نماز در محوطه حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) رشت در کیلومتر پنج جاده تهران به خاک سپرده می‌شوند.

شهید ۱۷ ساله در عملیات مسلم بن عقیل منطقه سومار در ۹ مهرماه سال ۶۱ و شهید ۱۸ ساله نیز در عملیات ایذایی والفجر۸ منطقه بوارین در ۲۰ بهمن‌ماه سال ۶۴ به شهادت رسیده اند.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری مراسم وداع با دو شهید گمنام در گلزار شهدای رشت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.