سخنران حرم مطهر رضوی گفت: متاسفانه در جامعه بسیاری از افراد از تربیت فرزندان خود غافل شده اند.

وظیفه آموزش فرزندان توسط والدین کم رنگ شده استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام سید جعفر طباطبایی سخنران حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه روز شهادت امام هادی (ع) که در رواق امام خمینی (ره) حرم امام هشتم (ع) برگزار شد گفت: ارزش ایمان در زندگی انسان بسیار بالا بوده و قرآن برای مؤمنان جایگاه ویژه‌ای را قائل شده است.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه آموزش فرزندان توسط والدین کم رنگ شده و این وظیفه را بر عهده کانال‌های تلویزیونی و فضای مجازی واگذار کرده‌ایم که معلوم است چه می‌شود و امروز بسیاری از خانواده خودشان غافل شده‌اند.

سخنران حرم مطهر رضوی گفت: امام هادی (ع) برای هدایت خلق آنقدر خودشان را به سختی انداختند که متوکل عباسی ایشان را زندانی کردند، زیرا برای قرار دادن مردم در مسیر حق از هیچ تلاش فروگذار نکردند. محبت امام هادی (ع) به اندازه‌ای بود که حتی به دشمنانشان نیز توجه داشتند.

طباطبایی افزود: ما در نعمت‌های پروردگار غرق شده‌ایم و نمی‌دانیم خداوند چه موهبت‌هایی به ما عطا فرموده و تنها با تنگ شدن معیشت گلایه می‌کنیم که باید دیگر جنبه‌ها را مدنظر قرار دهیم.

وی تصریح کرد: باید در زندگی صبر داشته باشیم و با تکیه بر آموزه‌های اهل بیت (ع) از جمله امام هادی (ع) در مسیر صحیح حرکت کنیم و در همه حالات به خداوند متعال تکیه کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

خانواده ها از تربیت فرزندان غافل شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار