معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس، ویژه برنامه های نوروز در صدا و سیمای فارس را اعلام کرد.

ویژه برنامه های نوروز در صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمد نبوی زاده معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه های نوروز در صدا و سیمای فارس اظهار کرد: اهداف کلان این برنامه ها نشاط آوری، نگاه خوش بینانه به آینده، متکی به واقعیت های عینی روز جامعه، ترویج آداب و رسوم پسندیده بومی و محلی استان و تاکید بر تحول درونی در آغاز هر سال است.

وی ادامه داد: همچنین معرفی جاذبه های سیاحتی و زیارتی استان، اطلاع رسانی گسترده به مسافران نوروزی (در زمینه هایی از جمله وضعیت جاده ای و نکات ایمنی) و برنامه های مهمی که برای مناسبت های مهم در روزهای پایانی تعطیلات نوروز آماده و برنامه ریزی شده است.

سید محمد نبوی زاده افزود: با پوشش کاروان های راهیان نور از فردا برنامه های نوروزی آغاز می شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: برای تنوع، استودیوگریزی در دستور کار قرار دارد و سعی می شود برخی برنامه ها در خارج از استودیو و در طبیعت انجام شود.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز از فضای مجازی به عنوان رسانه مکمل استفاده و به دغدغه مردم و مسائل اقتصادی توجه ویژه می شود.

سید محمد نبوی زاده بیان کرد: برنامه‌های حوزه صدا در ایام نوروز، شامل ۱۳ عنوان برنامه جدید در ۱۱۴ قسمت با ۱۳ هزار و ۳۱۵ دقیقه است.

وی افزود: بهارآمد، بهار نارنج، ویژه برنامه تحویل سال، شاخه نبات، صدای پای بهار، شب چراغ، ایران را بگردیم، کوچه باغ نوروز و مسافران شلمچه از جمله این برنامه‌ها در ایام نوروز است.

معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در حوزه سیما نیز ۱۲ عنوان برنامه در ۱۵۶ قسمت به مدت ۵ هزار و ۲۳۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود و از جمله این برنامه‌ها شامل ویژه برنامه تحویل سال، شاخه نبات، کاشانه مهر، فارسی شو، گمپ گلا و می‌بی غش است.

انتهای پیام/چ

نوروز و برنامه های صدا و سیمای فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار