رییس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارق سیستم صوتی مساجد، هیات ها و اماکن مذهبی این شهر خبر داد.

دستگیری سارق سیستم صوتی مساجد همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی،رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پس از وقوع سرقت چند دستگاه سیستم صوتی از مساجد و هیات های مذهبی شهر همدان، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت موضوع را رسیدگی کردند.

وی بیان کرد: در این راستا ابتدا اظهار نظرهای هیات امنای مساجد ثبت شد و پس از آن مغازه های خرید و فروش دستگاه صوتی مورد سرکشی صورت گرفت.

زارعی در ادامه گفت: ماموران یکی از خریداران اموال مسروقه که در امر اجاره دستگاه های صوتی فعال بود را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در جریان بازدید از انبار این واحد صنفی یک دستگاه دایناکورد مسروقه متعلق به یکی از مساجد کشف شد و مورد شناسایی مالباخته نیز قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان افزود: با راهنمایی خریدار اموال مسروقه محل سکونت سارق شناسایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

وی ادامه داد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت سیستم صوتی مساجد و فروش آن در استان های همدان، قم و تهران اعتراف کرد که از این محل  ۴۵۰ میلیون ریال درآمد کسب کرده است.

سرهنگ زارعی ابراز کرد: با شناسایی خریداران اموال مسروقه، سه دستگاه دایناکورد، چهار عدد باند بزرگ و چهار عدد میکروفون کشف و به هیات امنای مساجد تحویل داده شد.

انتهای پیام/ ش

سارق سیستم صوتی مساجد، هیات ها و اماکن مذهبی همدان دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار