محموله ماشین آلات کشاورزی قاچاق در مراغه توقیف شد.

توقیف محموله ماشین آلات کشاورزی قاچاق در مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ پاسدار اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه از توقیف محموله ماشین آلات کشاورزی قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: بر اساس برآورد کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده حدود ۲۵۰ میلیون تومان است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری موفق به کشف این محموله از یک دستگاه کامیون شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروی باری، ۳۴ دستگاه انواع ماشین الات کشاورزی از جمله بذرکار، شخم زن و سمپاش خارجی کشف و یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر شد.

اصلانی فر گفت: متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه محموله قاچاق و خودروی توقیف شده به دستگاه قضایی تحویل شد.

وی با تاکید بر مبارزه پلیس با قاچاق کالا و سودجویان، از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه تلفنی و پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد و قاچاقچیان از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب استان و همچنین کریدور غرب به مرکز کشور و بالعکس، برای حمل کالا و مواد مخدر استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام/ش

محموله ماشین آلات کشاورزی قاچاق در مراغه توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.