مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ گفت: ما هر سال برای تبلیغات محیطی ۲۰ درصد افزایش قیمت داریم که این مسئله در قرارداد هم آمده است.
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: اصول و قواعد برگزاری مجمع رعایت شد و من از ۲۰ سال پیش در مجامع مختلف حضور داشتم تجربه کافی در این باره دارم. سلیمانی گزارش مالی را بند به بند و مورد به مورد توضیح داد و بحثها و نقطه نظرات مختلفی ارائه شد و این به صورتی نبوده که هر چیزی در این مجمع مصوب شود. یک مقدار حساسیت مجمع زیاد شده که به علت مسائل فوتبال است و این به نفع فوتبال کشورمان است. خوشبختانه گزارش مالی را خواندم و دیدم که این گزارش از سوی اعضای مجمع خوانده شده است و این یک حرکت مثبت و سازنده از سوی اعضای مجمع است. امیدوار به برگزاری یک مجمع واقعی هستیم. من در مجامع گذشته بلند شدم و اعتراض کردم و ۱۹ میلیارد تومان در بحث مالی با اعتراض من کسر شد.
او درباره تبلیغات محیطی بیان کرد: تبلیغات محیطی هر سال کارشناسی و قیمتگذاری براساس همین کارشناسی انجام میشود، اما ما هر سال ۲۰ درصد افزایش قیمت داریم که این مسئله در قرارداد هم آمده هر چند که نرخ تورم بالاتر از این رقم است. این ۲۰ درصد افزایش قیمت هر سال رعایت میشود.
مسئول بازاریابی سازمان لیگ در باره اینکه طلب ورزشگاه آزادی از باشگاههای پرسپولیس و استقلال چقدر است، تصریح کرد: ما در این باره جلسه خوبی با داورزنی و کریمی مدیر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داشتیم و درباره همه موارد صحبت کردیم. در این جلسه درباره قرارداد این باشگاهها با استادیوم آزادی صحبت شد و قرار است سال آینده در همین ارتباط جلسهای با حضور نمایندگان این ۲ باشگاه، نماینده سازمان لیگ، کریمی مدیر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و همچنین نماینده وزارت ورزش برگزار شود و قرارداد به گونهای نو شته شود که همه نیازهای باشگاهها و ورزشگاه آزادی در آن گنجانده شود.
او در پاسخ به این سوال که استادیوم آزادی چقدر از این باشگاهها طلبکار است، گفت: رقمی که اعلام شده حدود ۴ میلیارد تومان است که البته استقلال و پرسپولیس رقم پایینتری میگویند که باید در این باره کارشناسی شود.
درودگر درباره اینکه استقلال و پرسپولیس برای بازی در ورزشگاه آزادی چه مبلغی میدهند، گفت: هر بازی توسط کارشناس دادگستری کارشناسی میشود. امسال هر بازی حدود ۷۶ میلیون تومان و سال آینده این رقم برای هر بازی ۱۱۰ میلیون تومان خواهد بود.
او درباره اینکه تیم ملی امید هم باید هزینه استفاده از ورزشگاه آزادی را پرداخت کند، گفت: سال بعد ۱۱۰ میلیون تومان باید پرداخت شود و هزینه امسال هم ۷۶ میلیون تومان است.
او درباره شکایت از یکی از شرکتهای حامی تبلیغات محیطی گفت: ما چک ۱۷ میلیارد تومانی آنها را برگشت زدیم و یک حسابشان را هم مسدود کردیم که متأسفانه رقم آن ناچیز بود، اما سه ملک را توقیف کردیم و بقیه کارها را انجام میدهیم. فکر میکنم دادگاه ما در اردیبهشت و خرداد برگزار شود و تلاش میکنیم تا همه مطالبات باشگاهها را اخذ کنیم، اما درباره شرکت بعدی هم باید بگویم که کار در پیچ و خم مسائل حقوقی مانده و یکی از نواقص قرارداد این است که ما این بحثها را به داوری میبریم و آنجا اعاده دادرسی میشود. ۲ - ۳ سال باید دنبال این کارها باشیم. باید به دقت کارها را انجام دهیم. همه تلاش خود را میکنیم که مطالبات باشگاهها دریافت کنیم.
او درباره اینکه گفته میشود استقلال پول ۳ - ۴ سال آینده را از سازمان لیگ گرفته، خاطرنشان کرد: استقلال چنین کاری نکرده است، بلکه در یک تعامل بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال و پرسپولیس این مسئله صورت جلسه شد تا همه هزینههای اجارهها را سازمان لیگ بدهد که رقمی حدود ۷ میلیارد تومان بود، البته وظیفه ما است که درآمدزایی بیشتری داشته باشیم تا به باشگاهها کمک بیشتری شود، اما ما باشگاههای استقلال و پرسپولیس را آزاد گذاشتیم تا بتوانند درآمدزایی کنند و خوشبختانه حدود ۷۰-۸۰ میلیارد تومان هم درآمد داشتند. ضمن اینکه بلیت فروشی را هم به خودشان واگذار کردیم. ما تعامل خوبی با این ۲ باشگاه بزرگ و پرطرفدار داریم تا کارها به خوبی انجام شود.
بیشتر بخوانید:
ماجرای درآمد ۱۹۰ میلیاردی سازمان لیگ فوتبال
میزان درآمدزایی از تبلیغات محیطی لیگ هجدهم مشخص شد
انتهای پیام/