رئیس مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اعضای بازنشسته هیئت رئیسه نمی‌توانند کار اجرایی انجام دهند.

اصهانیان: تابع قوانین کشور هستیم/ بازنشسته ها نمی توانند کار اجرایی انجام دهندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فریدون اصفهانیان رئیس مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد استعفایش گفت: ما تابع قوانین کشور هستیم. با توجه به صحبت‌هایی که در جلسات مختلف انجام شده گفته شد آن‌هایی که عضو هیئت رئیسه هستند و بازنشته اند نمی‌توانند کار اجرایی انجام دهند. من همچنان عضو هیئت رئیسه هستم، اما از ریاست کمیته داوران استعفا کردم.

او ادامه داد: در رابطه با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هیچ مشکلی نداریم و اعضای بازنشسته هیئت رئیسه همچنان می‌توانند به کار خود ادامه دهند. کفاشیان هم هست، اما استعفا کرده است.

اصفهانیان درمورد نامه‌ی استعفایش گفت: قانون کشور این است که افراد بازنشسته نمی‌توانند کار اجرایی انجام دهند. دلیل کناره گیری ام از کمیته داوران همین موضوع بوده است که در نامه ام نیز این موضوع را ذکر کردام. نوشته ام اگر حضور من در کمیته داوران کار اجرایی تلقی می‌شود به قانون کشورمان احترام می‌گذارم و از سمت خود کناره گیری می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که با رفتنش موضوع کمک داور ویدویی به کجا خواهد رسید گفت: بالاخره پیگیری می‌شود. سهرابی عضو کمیته داوران بوده و حال به عنوان سرپرست کار می‌کنند. سهرابی شغل دولتی ندارد و اگر اینگونه بود ۲ شغله محسوب می‌شوند.

اصفهانیان در پاسخ به این موضوع که اعضای دپارتمان داوران چندان با سهرابی همسو نیستند گفت: این موضوع را از خودشان بپرسید.


بیشتر بخوانید:

داورزنی: قصد داریم برای مالیات فدراسیون فوتبال تخفیف بگیریم

تاج: می‌خواهیم مجوز VAR را از فیفا بگیریم/ سازمان اقتصادی فوتبال را تشکیل می‌دهیم

ماجرای ثبت نشدن قرارداد بازیکن ماشین سازی


انتهای پیام/

صحبت‌های اصفهانیان در مورد استعفایش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار