محمد نادری برگزیده جایزه بهترین موسیقی سومین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی جایزه خود را به شهدای اصفهان تقدیم کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام  روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، جواد ایزددوست مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان با بیان این خبر گفت:: اصفهان با دو اثر در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی حضور داشت که نوازنده هر دو نمایش محمد نادری بود.

 
وی افزود: نمایش هشت به کارگردانی مجتبی خلیلی کاری از حوزه هنری استان اصفهان و نمایش ماجرای خانم و آقای نون در خط مقدم به کارگردانی نسا سلیمانی نمایش دیگری از اصفهان بودند که محمد نادری برای آهنگسازی این نمایش موفق به دریافت جایزه از این جشنواره شد.
 
مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: این حرکت فرهنگی ارزشمند را هنرمند اصفهانی برگزیده جشنواره شرهانی انجام داد و این خود نشان از تعهد و توجه و علاقه هنرمندان اصفهان به نقش وجایگاه شهدای اصفهان دارد.
محمدنادری، هنرمند اصفهانی که پس از دریافت جایزه بهترین موسیقی در جشنواره ملی تئاتر شرهانی، این جایزه را به شهدای اصفهان تقدیم نمود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اصفهانی که در شرهانی به شهادت رسیده اند، گفت: «این کمترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم، چرا که هنرمندان واقعی آن‌ها بودند. خلق حماسه، ایثار، از خود گذشتگی و شهادت، هنریست که هر کسی ندارد، واین هنر مخصوص مردان خداست.»
 
انتهای پیام/م 
 

تعهد و توجه و علاقه هنرمندان اصفهان به نقش وجایگاه شهدای اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.