دستورانی گفت: شهدا با رسیدن به بلوغ فکری و ایثار و شهادت جان خود دنیا و آخرت خود را زیباتر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در چهارمین همایش تجلیل شاهد و و اولین جشنواره جایزه استانی ایثار با اشاره به جایگاه والای شهیدان گفت : شهدا جاده ی درست زندگی را تشخیص دادند و این باعث رستگاری آنها شد .

وی افزود : بعد درونی انسان سازنده ی شخصیت انسان بوده و انسان را به بلوغ می رساند که شهدا با رسیدن به بلوغ فکری و ایثار و شهادت جان خود دنیا و آخرت خود را زیباتر کردند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان به فرموده رهبری انقلاب امروز نطق شهدا در جامعه باز است و شهدا در جامعه با ایثار جان خود طلوعی در جامعه ایجاد می کنند .

حجت الاسلام فریدون مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این همایش با اشاره به چهارمین سال برگزاری همایش تجلیل شاهد گفت : امیدواریم بتوانیم در سالهای بعد بتوانیم بهتر نیز این همایش را برگزار کنیم .

وی با اشاره به ارزش والای کسب علم اظهار داشت : خوشبختانه کشور ایران در تولید علم در دنیا دارای رتبه های خوبی است که این مایه خرسندی همه ی مردم است .

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر انقلاب تصریح کرد : یکی از ارکان مهم در این سیاست ها رشد علمی در کشور است .

انتهای پیام / گ

چهارمین همایش تجلیل شاهد و و اولین جشنواره جایزه استانی ایثار برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.